Mira

Här kommer några dagar i bilder på det finaste som finns, min Mira.





Mira gungar :)


Inte lika kul att åka rutchkana kanske.




Mira dansade loss inne i ett provrum när vi var i Frölunda i fredags.


Skönt att vila sig lite i vagnen med. Pekar rakt in i kameran, haha.


Mormor tvättade Mira i bidén. Eftersom hon kissade ner sig, haha.


I morse hörde jag något som prasslade ute i hallen, sedan hörde jag någon som knaprade på något...
Mira hittade, majskrokar, smörgåsrån och russin i en påse som låg i hennes skötväska. Hon är så duktig på att hjälpa till med städningen.

Det var det jag hade. I morgon. Vad ska jag hitta på då? Vet inte. Har ont i magen efter alla kakor jag ätit idag...
Men det ska ju vara fint väder så det blir nog ut och promenera. Får se helt enkelt..


Kommentarer
Postat av: Amanda

aww så fina bilder! :)

Mira är så söt, ja önskar att ja oxå får en sån gullig dotter :D

2011-04-18 @ 10:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0