Mmmm

Nyss ätit middag. Åkte hemifrån vid halv 12, efter att Mira hade ätit lunch. Och när vi kom ner till Åsa målade jag skåpet ytterligare en gång. Och sedan gick vi till farmor och fikade. Fasen vad jag fikar hela tiden. Måste ta det lite lugnt nu ett tag. Idag har jag vräkt i mig nästan två paket marabou cookies. Alltså. Jad DÖR. Så sjukt goda.

Jag såg dem när jag gick in i affären, stannade till och tittade i några sekunder, gick fram till hyllan, tog på dem. Sedan drog min andra arm mig bort från paradiset. Och jag köpte inga kakor. Men suget tog över i morse då jag tog bilen ner för att handla. haha.

Jag är ju kass på att träna med. Måste ju shape up till semestern så ni kan se massa härliga semester bilder. Hämtade hem min skinnjacka idag med. Häärligt. Det var någon som frågade om märket på min jacka för ett bra tag sedan här på bloggen. Men det är i alla fall märket "mission". Sådär.

Ikväll, ska jag titta på amazing race, nätshoppa lite...se om det finns något fint för 3 kr?

Och så ska ni få bilder sedan med.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag känner samma sak, blir så sjukt slö ibland. Din blogg är väldigt fin förresten. Harmonisk design liksom.

2011-04-18 @ 14:08:26
URL: http://hotell-tranas.se
Postat av: Mikaela

Å tack så mycket :)

2011-04-18 @ 18:36:40
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0