Morning

Morning morning. Mira vaknade vid halv 7 idag. Men det var ganska okej att gå upp idag ändå. Är så glad över att det ska vara fint väder HELA veckan. Typ 19 grader här nere.

Just nu tvättar jag en maskin och sitter och leker med Mira. Eller NU bloggar jag ju men när jag inte skriver.

Idag ska jag kanske ner och fika med....vem tror ni!?!? Haha, farmor och syster igen. Får passa på när alla är lediga. Och jag känner för att äta en riktigt god sallad ute i solen idag. Mmmm. Men får se hur det blir. Behöver sticka in på jobbet för att köpa lite nytt med. Blir galen på allt man måste köpa.

Å just det. I morgon kommer ju barnbidraget! Jag glömmer av det varje månad. Men det är bra, då har man lite till. Behöver köpa en ny bikini också... Kanske ska titta på det idag då.

I morgon ska jag och Mira in till Göteborg tidigt. Jaa, undra vad vi ska göra!?! Hmmm.. Jag ska på en konsultation. Men för vad? TÄNK OM. ..Vem vet. Ni får veta i morgon ;)

Efter det så ska syster komma in till stan och vi ska luncha och hitta på något. Kanske tar en sväng till slottskogen eller något?

Får see.

Ska måla den jäkla byrån en sista gång idag med. Målade ju den för andra gången igår kväll.


Kommentarer
Postat av: mia

Jag glömde också av att barnbidraget skulle komma! Så jäkla glad jag blev när jag kom på det! :D hehe

2011-04-19 @ 11:26:29
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0