Ond?

Jag och Mira är hemma i Kungsbacka. Åkte för ett tag sedan faktiskt. Väntar på Andreas som snart kommer hem från jobbet.

Kände mig lite ond förut. Farmor kom förbi i Åsa och fikade med oss, för att min syster kommit hem. Och farmor berättade om ett hus som hade brunnit ner i Åsa och att de fick springa ut och inget fanns kvar. Det är ju självklart jätte hemskt!!! Usch, tänk om det hade hänt en själv man hade ju brutit ihop. Men. Då började jag asgarva. Hon berättade alltså detta till min syster. Och jag sade till min syster men skratten i halsen "Det är nu du ska berätta om tsunamin". Jätte hemskt att jag skrattade då med.
Vet inte hur jag ska förklara. Men..ett hus som har brunnit ner i Sverige och en tsunami i Japan där min syster precis kom ifrån som har spolat bort hela städer och dödat tusentals människor.. Ja.. alltså förstår ni? Det var ju inte meningen att skratta men det bara blev så.

Orkar nog inte träna idag. Får bli i morgon. Måste åka och handla lite så man har kylen full.

Hajhaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0