Pass

Passen är fixade inför resan. Jag såg förjävlig ut, Mira blev supersöt, som alltid. Hon skrattade så mycket när vi skulle ta kort så det blev ett jätte smile. De är nog klara i veckan.

När vi sedan kom hem åt vi lite mat. Sedan somnade både jag och Mira. Mira i sin säng och jag i soffan. Andreas försökte smyga ut till teatern men välte självklart ner massa saker så att Mira vaknade. Men gick och stängde dörren så att jag fick ta henne. Vilken gentleman eller hur?!

Mira verkar lite snorig, hon kanske också är pollenallergisk!? Nä det kan hon inte vara, inte såhär tidigt.

Det börjar gå upp för mig nu att det inte är långt kvar av min mammaledighet. Snart börjar jag jobba igen och kommer inte ha lika mycket tid med Mira. Usch :( Får en läskig känsla i magen när jag tänker på det. Vi har ju det så mysigt tillsammans!! Men samtidigt ska det bli kul att komma tillbaka med.

Nu funderar jag på att ta en promenad med Mira..men..om jag gör det..vet jag att jag kommer gå ner mot affären...och går jag in i affären...jaaaaa. Då tar mitt godissug över. Och jag kommer handla godis så jag badar i det. Varför är jag så jävla godissugen?! Hatar det. Ne, får se hur jag gör..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0