Skäms.

ååå vad skönt. Mira sov i en timma och tjugo minuter. Låg ute och solade i en timma!! Somnade i solen, och det har jag aldrig gjort innan. Så nu har jag fått lite färg :) Härligt.

Ska nog gå ut och gunga med Mira lite nu och ta en promenad. Fast hon ska snart äta.. så det blir en kort promena.

Nu luktar det grillat!! Familjen på övervåningen om grillar. De är så störande. Ungarna skirker konstant, föräldrarna skriker konstant, hunden skäller konstant. Ja Ett jävla liv där.

Usch fick lite dåligt samvete nyss. Det ringde på dörren och det var två små flickor som sålde majblommor. Och jag sade att vi redan hade köpt för att slippa köpa. Fyyyy, skämms. Varför kunde jag inte bara köpa en majblomma?! Jag tänkte faktiskt inte på att jag hade pengar på mig..

MEN. Nu blir man ju hungrig och jätte sugen på grillat när de grillar över oss. Fan. Det luktar ju in i hela lägenheten. Får man göra så?! Nä. Ska knacka på nu. Haha, det hade jag aldrig vågat. Inte efter alla skrik där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0