Skärtorsdag

Skärtorsdag idag. Ser att björkarna börjar slå ut nu! Neeeeej. Och jaaaaa. Nej för att jag är så sjukt pollen allergisk och ja för att sommaren snart är här! Det är så fint när det är grönt över allt.

Igår fick vi hem fårat kinect med fyra spel!! Men.. De hade glömt själva konsollen, X-boxet. Haha. Då går det ju inte att spela. Men Lantz (han som var producent) fick tag i microsoft som skickar spelet och de hade bara glömt av att skicka det men skulle kompensera oss med saker för ytterligare 1500 kr! :) Får filma lite när vi spelar, haha. JA, jag MÅSTE filma när Andreas ska dansa. Det är ett dans spel och Andreas är kanske inte gudarnas gud på att dansa. Jag kommer ju dö här hemma.

Har precis ätit frukost och nu ska jag snart lägga Mira för hon börjar bli trött. Då kan jag ta det lugnt lite själv. Skönt. Ska ha en städ dag idag. Men jag ska försöka ta mig ner till kungsmässan en snabbis med. Måste fixa en grej på jobbet.

Nepp nu sover Mira. Måste göra lite nytta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0