Snooza

Goodmooorning.

Mira vaknade skit tidigt idag, men jag orkade inte gå upp så fick henne till att somna om till 8!! Men är inte utvilad för det eftersom jag vakna varje 5:e minut. Det är ju så skönt att sova!! Varför går det så fort?! Det är märkligt det där.. sömn.

Dricker en kopp te nu. Inte kaffe. Gillar inte kaffe.

ÅÅåå idag är det exakt en månad kvar tills vi åker.. Vi åker den 13:e....FREDAGEN DEN 13:E. Ja, jag vet. Men min pappas och systers turnummer är faktiskt 13 så.. Det blir nog bra. Jag som är så nojig för att flyga. Usch. Ser inte fram emot det. Men en månad är inte mycket. Ska räkna ner dagarna. Jag ska ta SÅ mycket billder där nere! Det lovar jag. Ska bada med kameran.

Känner av pollen nu. Är björkpollen allergisk. Men jag har faktiskt köpt tabletter som jag börjat ta. Det är väl bra att typ ta i förebyggande syfte?

Ikväll är det step och MRL igen. Härligt. Jag har faktiskt tränat lite smått hemma. Men inte mycket. Får se om jag hinner bli fit tills vi åker.


Heartbreaking.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

mitt turnummer är oxå 13 :D

en månad kvar bara? de kmr gå riktigt fort :)

2011-04-13 @ 17:05:28
Postat av: Mikaela

Härligt! Känns bra att många har det som turnummer!

2011-04-14 @ 08:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0