SPÖKAR

Bildupdate får ni senare. Måste hinna ta lite bilder. Men det är så jävla tråkigt! Avskyr att vara med på kort. Har alltid gjort det. När jag gick i gymnasiet kunde jag bli helt rasande om mina vänner tog kort på mig. Helt stört. Det är ju bättre nu men ännu bättre när jag fått i mig alkohol.

Var ute med Mira en sväng förut. Typ 5 min. Det blåste så himla mycket så hon kunde knappt andas i vagnen stackarn. Så vi gick hem igen. Nu sitter jag här i soffan, snustorr om händerna efter disk och städ. Äckligt.

Men glad att solen skiner i alla fall. Det spökar här förresten. Förut när jag damsög hörde jag någon som ropade "HALLÅ". Jag trodde att det var Andreas eftersom Mira började prata, (så som hon gör när han kommer hem), så jag stängde av damsugaren och flög ut i hallen. Men icke. Inte någon var där. Gick till dörren för att titta i kikhålet, kunde ju vart någon som skrek in i postinkastet. Men nej, inte det heller. Det måste spöka här. Igår när jag var uppe på vinden tyckte jag att jag såg en skugga svepa förbi. HERREGUD. Tänk om jag har släppt ut demonen från vinden!? Som i exorcisten??!!? Nej usch. Det är nog bara jag som är paranoid.

Men. Om jag börjar skriva saker som, MEEERRRIN, F-CK ME eller liknande då vet ni att det är något som inte stämmer....då har jag kanske blivit.....BESATT. Alltså fått en demon i mig.

Ska be nu. Hejdå AMEN

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men usch vad läskigt :S

Jag tror att de spökar hemma hos mig så jag blir typ skit rädd av att vara ensam hemma, haha :P

måste typ ha tvn på som lugnande.

Men du har väl varit med om spökande förut, eller vad man kallar det.

2011-04-09 @ 08:13:16
Postat av: Mikaela

Ja tvn är en bra kompis. Ja har vart med om det innan. Läskigt!!

2011-04-09 @ 09:50:14
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0