SVB BACKSTAGE

"Backstage" under inspelningen av Sveriges värsta bilförare 2011.



Deltagarna anländer! Vi alltså..


Alla deltagare träffar Adam första gången. Mira ligger i vagnen :)


Spelar in.


Fortfarande första dagen.


Inspelning andra dagen.


Första studion.

Nu blir det lite blandade bilder.



HAHA. ALF.



Andreas kör blind. Så kan det gå då..


Eddie och ljudteknikerna, kameramännen och Adam.


Adam fyllde år under inspelningen.


Mira i bagaget på en bil :)


Budda solar.


Gabbe sover i hangaren.


Pitstop.


Ute i skogen och väntar på att förarna ska få köra skrotbilsrally! Världens sötaste Mira.


Innan skrotbilsrallyt. Eddie och vi som var kvar!


Vi fick stå och titta på uppe på en liten kulle.





Efter vattentanken..Eller var det flyttlasset?


Här var i alla fall efter vattentanken. Minns ni som följt att jag har berättat att Andreas inte hade några byxor med sig och fick låna kläder av mig? Ja här har ni beviset. Men han fick ju låna ett par byxor från Budda sedan istället. TUR.


Titta vad kul man kan ha med "döda" människor.

FINALEN.





Vårat spel som vi vann!





THE END




Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaha jag hade tänkt att snoka och se om ni hade något kinect när jag var hemma hos er men jag glömde det varje gång och jag blev så irriterad att jag inte kunde komma ihåg det! men såg nu att du skrivit att ni ändå inte har fått det, att det skickas nu i efterhand så då jag hade ju inte behövt bli galen på mig själv... nåja... allt bra annars? pussen

2011-04-06 @ 20:07:42
Postat av: Alexandra

haha budda solar x)

härligt ;)

jag gillar starkt bilden på Andreas med dina kläder :D

kommer sakna gänget :P <3

2011-04-06 @ 20:37:43
Postat av: Mikaela

Caroline, hahaha. Du får komma och spela sedan när vi fått det! Allt är bra här, hur är det själv? När kan du seeees? puss



Alexandra, ja det var synd att de klippte bort när de intervjuade honom klädd i mina kläder. haha.

2011-04-06 @ 20:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0