Svettig och rädd.

Jag är livrädd. Jag luktar illa för att jag svettas så mycket. Och jag är stel. Vågar knappt röra mig. Vi tittade på skräckfilm. Och jag brukar klara av att titta på skräckfilmer. Framförallt om det är mördare och tortyr och skit. Men inte när det är onaturligt. Som denna filmen. "The rite", vill du bli sjukt rädd så ska du se denna. Baserad på en verklig händelse om EXCORCISM! Den värsta filmen jag sett är ju "Excorsisten", sedan kommer "The exorcism off Emelie Rose". Fy fan. Eller GUD. Nu tror jag på GUD. GUD GUD GUD.

Nää, hinner inte lägga upp det där "roliga" som jag skulle göra idag. Får bli i morgon. Jag är alldeles för rädd nu. Jag kommer inte ens våga gå på toaletten själv. Jag vågade inte ens gå in till Mira i sängkammaren, haha. Fy vad hemsk jag är. Men får se om det går över snart.. Börjar lugna ner mig lite.. Aldrig mer.

Såhär låg jag och tittade. Jag lovar. Det blev till och med värre sen så jag låg helt under filten ett tag.
Ska nog gå in till sängkammaren nu, Andreas får leda mig in och sedan titta på Big brorher. Lätta på stämningen lite..


God natt. DRÖM SÖTT

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

haha, jag och en kompis kollade på Taken, en jätte läskig film, fast den va nog inte alls lika läskig som The rite, men ändå! Haha, och vi var ensamma hemma och hela huset var ner släckt , det ända vi hade som var ljust var tre ljus som stog på vardagsrums bordet..

Det känndes som att några skulle komma in i huset och våldta oss (som på filmen i fall du inte har sett den) haha, ussh! :)

Men ändå älskar jag filmer som är läskiga.

2011-04-21 @ 22:48:05
Postat av: Mikaela

Ja, jag har också sett Taken. Tyckte inte att den var så läskig, men den är ju hemsk!



Det är ju det värsta, när allt är släckt. Fick säga till Andreas att tända alla lampor igår kväll efter filmen. Och sen när jag skulle sova fick han gå ut och släcka igen :)

2011-04-22 @ 09:28:34
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0