TIS-DAGEN

Är i Åsa nu. Hälsar på för att min syster kom hem i natt :) Kul att äntligen få känna sig lugn och att hon är hemma nu. Hon har ju bott i Japan i ett halvår, eller ja typ ett år. Var hemma över sommaren bara.

Ska snart åka hem då de inte vill ha kvar mig här.

Mira sov för övrigt hela natten i sin egna säng. FATTA. Det har nästan aldrig hänt. Men jag har inte fått mycket sömn då jag vaknade till hela tiden för att se så att hon mådde bra. Men vi får se hur det går i natt. Hon var på världens bästa humör igår. Hämtade även hennes sulky vagn. Jätte bra verkar den.

Funderar på om jag ska träna idag. Vi får se. Men ska snart fara hemåt och kanske städa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0