Tisdag idag

God morgon!
Mira väckte mig vid halv 7 idag. Svullna ögon och igentäppt näsa gick jag upp och gjorde gröt till lillhjärtat. Nu ligger hon i sängen och vilar lite, som hon brukar göra vid denna tiden.

Idag ska vi åka ner till Åsa en snabbis för att promenera lite med Maria och Julia. Sedan har passen kommit och vi ska kanske hämta dem idag med. Beror på vad klockan blir. Både jag och Andreas måste vara med när vi hämtar Miras pass.

Ska verkligen inte klaga på att jag har tråkigt...för det har jag nu. Men tänker på att jag faktiskt sitter hemma i soffan och bara tar det lugnt. Andra stressar till skolan/jobbet, och snart är jag där igen. Nepp, måste verkligen passa på att njuta av detta nu. Även fast det är långtråkigt ibland.

Just det, idag är det GI som gäller. Kanske blir sallad till lunch och middag gör jag nog det klassiska, fetaostfyllda nötfärsbiffar med blomkålspuré.. tror jag... får se. Kyckling kanske? Ååå i morgon ska jag göra en sallad med parmaskinka! Mmmm. Det här ska nog gå bra, finns ju huuur mycket gott som helst som är GI. Men mer som inte är GI. Hade ju vart gott med PIZZA.


Ingen sushi denna veckan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0