Torsdag

Usch vad det blåser idag. Soligt med blåser kallt! Kan inte vår värmen bara komma nuu! För varje dag som går närmar vi oss KRETA. Å vad underbart det ska bli. Så mycket man vill köpa innan också. Men ekonomin är ju inte den bästa just nu.

Har skön träningsvärk idag. Mest i låren och rumpan. Härligt!! Jag är en sån som tror att man ser resultat efter första gången man tränar. Jag tror att jag är jätte fit nu. HAHA. Nä men jag vill verkligen se skillnad med en gång! Bantar jag vill jag gå ner 10 kilo med en gång. Men nu bantar jag inte. Fick skäll av min farmor igår när jag sade att jag skulle gå ner ETT kilo till. Fick jag inte.

Mira somnade förresten i sin säng i går kväll men vaknade till flera gånger på natten. Tillslut fick hon sin vilja igenom och fick sova bredvid mig. Jag orkar inte heller vakna varje timma för att trösta henne. Men ska göra ett nytt försök ikväll.

Och det är ju torsdag idag. Inget Sveriges värsta. Och just det! Jag ska ju jobba idag. Hade jag helt glömt av. Kul! Men ska hitta på någt roligt inlägg tills ikväll.. videoinlägg kanske. Får se :)


Haha. En gammal bild på mig i Uppsala. Denna sommaren blev jag gravid. När, var, hur? Ingen aning.


Kommentarer
Postat av: Tommy

Kommer att bli så tomt på torsdagar utan SVB!! :(

Postat av: Alexandra

mm tomt kommer det bli på torsdagar, men en super fin bild på dig :) och gud så härligt med Kreta era lyckostar :D<3

2011-04-07 @ 12:36:45
Postat av: Micke

super fin bild på dig

2011-04-07 @ 22:47:56
Postat av: Mikaela

Tack så mycket :)



Ja Kreta ska bli helt underbart!!

2011-04-08 @ 09:21:33
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0