Trött mysig tisdag

Idaaag är jag trött. Känns som jag somnar NU. Syster kom hit vid halv åtta och jag började baka tekakor! Så vi hade, tekaks mys. Tekakor, marmelad, ost, choklad och te. MYS! Tittade på film också.

Efter det somnade Mira och vi kunde sitta och prata bara. Sedan gick vi ner till staden för att titta lite i butiker. Köpte så söta kläder till Mira. En liten jeanskjol, t-shirt, byxor och tre par strumpor. Inte vilka strumpor som helst heller. TVÅHUNDRA SPÄNN för tre par baby strumpor. Men jag hade verkligen letat överallt efter sådanna strumpor, haha. Var tvungen. Rejäla halkisar. Nu ska hon börja gå!!

Vi fikade också och sedan mötte vi upp pappa för lunch/middag. Sedan var klockan redan strax efter fyra och jag och Mira fick skjuts hem. Härligt. Ska laga lasange snart, GI lasange. Men aubourgine plattor istället. Får se hur detta smakar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0