Varberg

Snart är det MAJ! Helt sjukt.. tiden går alldeles för fort. Snart är det höst.. haha neeeej. Ska aldrig mer säga så. Är så deprimerande. Är glad att det är vår trots pollenainfihiallergin.

Vi ska ju till Varberg idag. Ska bli mysigt. Finns faktiskt inte jätte mycket att göra i Varberg om man bara ska titta i butiker. Mysigare att promenera vid fästningen och så. Men det kommer vi nog inte göra idag. Jag ska ju träna ikväll, om jag hinner! Andreas ringde och sade att han blir sen idag.. Så får se om han hinner hem till 18.30. Hoppas. Annars får jag köra ett pass här hemma. Jag kan inte gå ut och springa för då hade jag slutat andas.

Skickade precis en fråga till veterinären på nyhetsmorgon, ha. Men har inte fått svar än. Väntar.

Nu ringde det på dörren, fick x-boxet!! Och två andra spel och live konton. Äntligen. Nu kan vi spela :D  Måste lägga upp en film när Andreas dansar. Hahaha. Fixar det ikväll om han inte kommer hem för sent!

Har farmors bil här idag så jag tar den ner till Åsa vid 10-11 tiden och hämtar upp syster och farmor.

Hörs sedan. Och ja..ska försöka ta massa bilder.. Men ni vet hur kass jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0