Alla hjärtans dag

Hur ska man fira detta på ett bra sätt? Räcker det inte med en extra puss? Jag känner inte att jag behöver eller vill ha något bara för att det är alla hjärtans dag. Andreas får middag idag, det räcker. haha. Nej då, eller jo då, klart han får middag när han kommer hem. Men jag har faktiskt inte köpt något.

Men vi pratar om att ta en weekend till Paris. Jag älskar Paris och Andreas har aldrig vart där. Vi älskar båda historia och sevärdigheter. Finns så mycket i Paris. Men i så fall blir inte detta förens i maj månad. När sommaren precis börjat komma. Då kan vi strosa runt i Paris och äta glass. MYSIGT. Nä men det hade vart härligt.
Vi får se.

Andreas fyller ju år i morgon med. Vi skulle gått ut och ätit men efter att jag såg att mitt konto blivit, i stort sett, tomt efter lördagen, funkar ju inte det. Åttahundrakronor hade jag bränt på krogen. Fast det var inte jag som hade gjort det! Och nu tänker ni, ja visst du var så full. Men NEJ. Det var tydligen inte jag som var så full, jag dansade för det mesta. Det var någon annan som råkade eller "råkade" förväxla mitt kort med sitt egna. Men det är löst nu. Inga problem.

Caroline, Caroline och Caroline. Har lite önskemål på bloggen. Ska visa lite mer hur våran lägenhet ser ut och lite mer makeup tips. Mer makeup tips. haha. Har inte lagt upp ett enda! Men jag lovar denna veckan har jag det bästa tipset för en super lätt och snabb SOTNING. Och det är så många som vill veta hur man gör en enkel sotning så, HÅLL UTKIK. Och bilder på hemmet kommer det med, Caroline. Just nu ligger det leksaker över hela golvet. Tar det i slutet på veckan. Alltså vårat hem. Lovar. Så nu fick du två önskningar uppfyllda på alla hjärtans dag. Det var väl inte dåligt va?! :)



Mira sover gott på pappa.

Kommentarer
Postat av: Mira

Jaaaaaa! Sminktips! :D

Jag är superdålig på smink, och kan aldrig få det snyggt på mig själv. Skulle sååå gärna vilja lära mig! Skulle vilja kunna göra samma ögonsminkning som du brukar, det är så himla snyggt! ser fram emot tipsen ;-)

2011-02-14 @ 17:39:49
URL: http://mammamiras.blogspot.com
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå inte och anmäl dig! Nu har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-14 @ 18:15:35
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Pernilla :)

2011-02-14 @ 19:16:11
Postat av: Pernilla :)

vad roligt det ska bli att se hur ni har det :D det ska såklart bli kul att få lite smink tips också, men jag tycker inte om smink! Det är bara kladdigt ^^

Det blev lite fel med komentaren över.. heh

2011-02-14 @ 19:19:31
URL: http://millmiljon.blogspot.com
Postat av: Anonym

åååh vilken perfekt alla hjärtans dag gåva jag fick då! lite mer av allt jag vill se i din blogg är ju inte fy skam! man tackar och bugar =) Skickar lite kärlek i form av cyber (nööördigt) pussar och kramar till hela familjen <3

2011-02-14 @ 19:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0