Andreas födelsedag idag!

Idag blir min käre sambo 28 år. Hur ska vi fira? Jo... jag tänker inte avslöja så mycket utan ni får se sedan. Ska ta kort på allt och lägga upp senare. Andreas läser min blogg när han är på jobbet, oftast. Så därför kan jag inte avslöja.

Veckorna går så otroligt fort. Tisdag idag, snart torsdag ;) Haha.

Varför är det så sjukt kallt ute? Det var ju jätte härligt väder nyss. I söndags förresten, då var det strålande sol men riktigt kallt. Men det var så himla skönt att bara andas in den friska luften när man vaknade upp från en lagom lätt bakfylla. Så jag tog två stora täcken och en kudde och lade mig ute på balkongen. Solade ansiktet och andades in frisk luft. SKÖNT. Förutom att jag precis hade duschat så mitt hår blev typ is. Inte skönt.

Nu sitter jag och dricker mitt utrensande ört te som kostar aldeles för mycket för att vara ett te! Men det känns bra!

Just det! Igår. Jag skulle diska lite snabbt och Mira var ute i vardagsrummet. Det är väldigt öppet här så det räcker med att jag sträcker lite på mig så ser jag ut i vardagsrummet från köket. Men i alla fall. Vi fick en stor godis burk från Caroline i lördags. Den stod ute på soffbordet. Hade nästan ätit upp allt men det fanns massa sockerbitar och skumbananer kvar. Jag sträcker på mig för att titta ut lite snabbt på Mira och ser att hon vält hela godis burken. Jag springer dit i hopp om att hon inte fått tag i något. Då ser jag hur hon har hela munnen fullproppad. Jag blev livrädd. Men när jag märkte att det var en skumsockerbit så skrattade jag. Det såg så kul ut! Men jag tog ut den med en gång. Gissa om hon blev glad då? Det var ju så gott... Fick lite apelsin istället. Sötnos!!


Födelsedagsbarnet!


Godismonstret. Var inte denna skålen hon åt från! Den här skålen existerar inte längre. Tur är väl det!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag gillar att godiset var uppskattat ;)

2011-02-15 @ 10:09:13
Postat av: Anonym

millmiljon.blogspot.com skulle nog uppskatta ett besök förresten ;) eftersom hon är inne på din hela tiden hahaha!

2011-02-15 @ 10:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0