Åsa

Jag har bestämt mig för att åka ner till Åsa och stanna där tills torsdag. Får inte mycket plugg gjort här hemma, och i Åsa har jag barnvakt och ett eget tyst och lugnt rum. Så jag ska ta igen allt nu. I princip hela kursen ska jag läsa på tre dagar. Jippi.

Varför jag har skrivit att jag är lycklig och att jag fick ett roligt samtal är för att vi förmodligen kommer att åka till Kreta i maj!! Miras första resa! Kommer bli så härligt. Men vi har ett litet problem. Andreas, som ALDRIG rest förut kanske inte kan få ledigt från jobbet. Blir så irriterad eftersom det bara är typ fem dagar. Men om han inte får ledigt åker jag, Mira, mamma, pappa och min syster ändå. Men hoppas verkligen vi kan åka hela familjen. Så han kan få uppleva både Miras första resa och hans egna första resa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0