Avsnitt 3.

Ja nu tog underhållningen slut. Alltid lika kul att se. haha.

Första övningen när vi skulle backa, den var helt omöjlig!! Jag har lite svårt för vänster och höger (sant). Så det gick ju som det gick. Jag fick först gå igenom banan med juryn så jag kunde beskriva hur Andreas skulle köra.
Minns inte så mycket mer av denna övningen.



Nästa övning som var möte på liten skogsväg. Ja där blev jag rasande. Skit sur var jag. För att Andreas inte lyssnade på mig utan körde rakt ner i diket istället. Jag visse PRECIS hur vi skulle göra. Eller nästan. Jag visste i alla fall att vi inte skulle köra i diket.

Innan vi körde övningen satt vi i skogen och fikade, kakor kakor kakor. Inte konstigt att man gick upp i vikt. Vi får ju aldrig se eller veta något om banorna innan vi kör!



Och sist men inte minst.. Ja STRÖM övningen. Inget kul.
Jag var så jävla nervös, helt seriöst. Det var nästan så jag vägrade göra det. Jag frågade säkert hundra gånger om det kommer göra ont. De tyckte nog jag var hur mesig som helst. Men det är jag när det gäller smärta!
Hur ont gjorde det då? Ja.. ni såg väl själva?! Fy fasen vad obehagligt det var. Gjorde riktigt ont. Kändes som massa nålar. Jag skrek och ville hoppa ut ur bilen, sen kom det lite tårar och Andreas höll på att köra över Budda. Ja.. demolerade banan till slut. Men men. Hur ofta har man ström ikopplat när man kör bil?!





Inget kul det där. Jag var arg hela vägen hem till hotellet. Men sedan skrattade vi gott åt det.


Och sedan blev ju Andreas VECKANS VÄRSTA. Ja, vad ska man säga. Vi fick faktiskt tvätta bilen på riktigt! Eller jag fick stå med en vattenspruta och spruta på Andreas och bilen medan han skrubba :D Det filmade även det men har valt att inte ha med straffen. Lite synd. Men det finns ju så mycket de vill ha med!! Kan ju säga att det tog ju ganska mycket längre tid att spela in än denna timmen, haha.
Tur att Mira inte behöver vara med i bilen.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vi skrattade så att vi tjöt hemma i soffan :D

2011-02-10 @ 23:31:34
Postat av: Mikaela

Det är bra :D Och mer kommer det förmodligen att bli nästa vecka, haha

2011-02-11 @ 11:54:21
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Pernilla :)

ahah ! när vi sitter hemma och kollar på sveriges värsta bilförare skrattar vi så vi får ont i magen ! :D hur roligt som hällst !!

Fick nu min kompis Alice att börja se på det, hon tycker också att det är väldigt kul ^^

hälsningar Pernilla (carro-fjantes bästa lillasyster) ;D

2011-02-11 @ 19:15:49
Postat av: Mikaela

Å vad kul! Forsätt titta och skratta :D Hälsa familjen Pernilla :)

2011-02-12 @ 09:09:49
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0