BAJS

Fy fan. Vilken trist dag. Är skit irriterad, trött, sur, aaaaaaaaaaaaaaa... allt!!! Vet inte varför. Är bara helt seg. Har så fruktansvärt tråkigt och det kryper i hela kroppen för att jag är irriterad. Det är inget som har hänt eller så, bara är! Har lust att kasta datorn i marken. Slå sönder hela lägenheten. En märklig känsla, har aldrig känt såhär..

Kanske är för att jag har lite panik över plugget, godis sugen som faaaan och det finns inget hemma, orkar inte packa sakerna till Åsa för det är tråkigt!! Och så är det världens sämsta serie på tv och det gör mig ännu mer irriterad.

Herregud. Stackars Mira som får tillbringa dagen med mig idag. Eller nej, nu sover hon och snart åker vi till mormor och morfar. Tror jag ska ta en lång dusch i massageduschen när jag kommer till Åsa...Och så ska jag få äta god mat. Vilken bajs start på dagen. usch.


Kommentarer
Postat av: Caroline

du är såååå fin!

2011-02-22 @ 18:59:31
Postat av: Mikaela

haha..tack...Är inte du i London?!

2011-02-22 @ 19:10:54
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0