dagen

Dagen har gått jätte bra. Mira var tyst och söt som en nöt på komvux. Satt och tittade i sin vagn och lekte med sitt får och skallra. Läraren blev förvånad och sade att det var en väldigt duktig bebis. Jag viskade till henne, "Valium".

Nu sover hon min skrutt, lite mer valium, och jag ligger och surfar lite. Brukar titta på halv åtta hos mig, men jag vet inte om jag klarar det nu. Är så jävla sugen på god mat och godis, chips, läsk, OSTBÅGAR...Ja allt. Går förbi bagerier och ser stora semleskyltar, loggar in på facebook och folk skriver att de har ätit våfflor...det finns överallt. Det jagar mig. Det känns som jag blir förföljd. Jag tror jag måste hoppa. Hoppa ut från fönstret och befria min själv från de onda andarna som... Näää nu går det för långt. Det är sjukt jobbigt att fasta men ändå enkelt på något sätt. Jag är duktig jag.

Vad var det jag tänkte säga... Jag minns inte.

Har inget intressant att säga just nu. Orkar inte. Vill inte. Kan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0