Duktiga Mira

Vet ni vad min lilla skrutta har lärt sig idag?! Hon kan stå helt själv!! Gud vad jag blev chockad när jag släppte hennes hand försiktigt när hon stod upp. Hon stod bara still! Vinglade lite fram och tillbaka med stod still!! Fattar ni vilken häftig känsla?! Jag blev helt galen, såg så märkligt ut. Sedan när hon satte sig ner började jag hoppa och skrika av glädje och ringde Andreas med en gång. Min duktiga tjej börjar bli så stor.. :)

Är ju som sagt fortfarande i Åsa. Pratat med min kära syster idag via skype, var ett bra tag sedan.. Men hon kommer hem om en månad och det ska bli så underbart!

Plugget?...Ja just det. Vad är det för något.. usch.. Orkar inte. Men måste verkligen. Har ju fuckat upp sig riktigt ordentligt tills på fredag. Min barnvakts barn har blivit sjuk, min andra barnvakt har själv blivit sjuk, och ingen i familjen kan ta henne heller. Men men, det löser väl sig på något sätt!! Vill inte att hon ska bli smittad så jag tar inga risker.

NU ska jag plugga.

Hej


Min lilla tjej har blivit min stora tjej. Här var hon 3-4 månader.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag såg videon du skickade! Åhhh så duktig hon är! :D



Och skit att jag också skulle gå och bli sjuk! Så jäkla dålig tajming...hoppas verkligen det löser sig för dig!!

2011-02-23 @ 15:23:37
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0