fasta

Första dagen på min 5 dagars fasta! Yes, ska rena kroppen nu och få fart på de sista kilon som jag vill gå ner. Har ju gått ner 8 kilo sedan vi kom hem från Stockholm, men har stannat av nu och har inte gått ner något på snart tå Men första dagen har gått riktigt bra faktiskt. Det handlar ju absolut inte om att sluta äta!! Har köpt ett färdigt kit med massa juicer, buljong och te. Skulle även blanda ner ett speciellt salt i ett glas ljummet vatten i morse. FY FAN. Säger jag bara. Det kan ha vart det äckligaste jag druckit någonsin. Det gick inte att hålla för näsan heller, eftersom det var så salt. Men det skulle få fart på tarmarna, och det fick det!! Jisses.

Mira har fått två tänder!!!!!!!!! ÄNTLIGEN. Hon är snart 11 månader :) Men det har pluppat upp två små risgryn i underkäken. Men de är helt färska så de syns inte så mycket.
Ho ska förresten följa med mig till komvux nu på måndag. Har ingen barnvakt så hon får vara med och plugga. Efterlyser förresten en barnvakt fredagen den 25 februari klockan 8:30-11:30. Kommer ha nationellt prov då och har ingen som passar henne. NÅGON?

Och sedan skulle vi åkt upp till Stockholm nu i februari. Men det verkar inte bli så... Tyvärr. Det kommer gå åt så mycket pengar när vi ska åka upp till Hudiksvall i mars. Hotell och resväg. Men vi måste såklart ta oss upp till Stockholm snart ändå. Vi löser det!!

Nu ska jag ta hand om en otålig Mira som klättrar runt vid bordet. Är så jädra nervös att hon ska ramla och slå sig, HÅRT.

Förresten. Nästa avsnitt av Sveriges värsta bilförare ser jag ut som tjocksmurfen. HAHA. Ni som såg "Nästa vecka" fattar nog.


Kommentarer
Postat av: Helene

Hej vännen!

Jag är ledig den fredagen och vad jag vet har jag inget planerat :D Hör av dig om det kan vara av intresse att jag har Mira.



Kraam

2011-02-04 @ 21:11:45
URL: http://linusmammas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååå hade vart guldvärt!!! Men det är nog bäst om du orkar ta dig hit? :S Men vi kan kolla på det!

Kram

2011-02-05 @ 08:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0