Fjärde dagen.

Idag påbörjar jag den fjärde fasta dagen. Fy fan vad bra jag är. Helt otroligt.

Mira sov i sin säng HELA NATTEN. Gud vad skönt det var. Både för mig och för henne. Fast det är ju alltid mysigt att sova med henne. Men hon måste ju vänja sig då hon snart ska flytta in i sitt rum. Förhoppningsvis!

Andreas kom hem sent igår. Men han kom hem med en liten present. Fick en Givenchy parfym!! Har inte en sådan. Har inte ens öppnat den. Kanske ska göra det och se hur den luktar? Ja...vänta lite då!   Mmmm.. först luktar den lite herrparfym...sen går den över till mer kvinnligt..luktar lite som mamma..ganska stark, och då är det ändå en eau de toilette....men den var god! Absolut. Gillar den! Tack älskling!
Han var ju på reklaminspelning med massa smala snygga modeller igår. Han skulle posera naken medans tjejerna skulle hålla för hans penis. haha, nej då så var det inte.
Har lite tråkigt nu bara.

Men idag i alla fall, så ska jag plugga. Sedan ska jag och Mira ta oss ner till komvux där jag ska plugga med min lärare. Hoppas att hon håller sig lugn, Mira alltså. Sedan vet jag inte om vi ska hem eller om vi åker till Åsa. Ska ju till bvc i Åsa i morgon. Ska på en extra kontroll, vikt, för att Mira ätit lite dåligt det sista. Men nu har hon blivit bättre. Men hon är ju inte världens strösta bebis precis, hon är ju MINI. Så söt.

Nepp nu blir det plugg plugg plugg. Har jag sagt att jag läser Engelska B på heltid? Kanske jag inte har gjort. Men det gör jag. Vi läste aldrig engelska B på gymnasiet, vilket är väldigt märkligt. Behövs om man ska söka in till de flesta högskolor sedan. Är alltid bra att ha i bagaget!!
Jag har lärt mig:
Hi, my name is Mikaela.
Bra va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0