Gårdagen/idag

Igår mötte jag upp Maria och Julia i kungsmässan. Där strosa vi runt och kika i affärer, åt lunch och hade det mysigt. Det var så härligt väder men kallt. Det var en bra dag i alla fall. Passade även på att säga hej på jobbet. Det är skönt att man kan kan gå till jobbet och gå när man vill. haha.

Ja jag skulle ju pluggat igår med.. men ICKE. Måste måste måste idag. Men det är så fint väder idag med ju!! Men det kan vara bra att rensa huvudet med en promenad sedan.

Så ja, idag blir det till att vara hemma och plugga. Andreas tog Mira i morse så jag fick sova lite extra. Det var skönt! Men snart ska han iväg på ett möte, men blir inte borta så länge. När han kommer hem då kommer han att få ta Mira resten av dagen!

Varför jag är lycklig just nu är för att jag kollar resor :) Hoppas på att boka något snart. Och att jag har gått ner -10 kg sedan programmet. Höhö, det ni! Och då har jag kämpat mig ner till det.

Mira kan förresten gå med sin lilla gåvagn, så söt. Och hon borstade tänderna första gången igår kväll. Sina två små mini tänder.

Nu ska jag dricka mitt billiga ört te.

God morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0