God kväll

Hej. Har haft fullt upp hela dagen. Eller nej det har jag inte. Men har inte haft tillgång till någon dator. Jag tog bussen till Åsa vid 10:49 idag. Mira sov så gott hela resvägen. Och på bvc var det bara positivt att säga. Skönt.

Sedan gick vi hem till Åsa och busade lite med Ninni och väntade på mormor och morfar. Jag fick vilat lite medan mamma passade henne.

Jag trodde at jag hade jätte mycket att säga men just nu är det tomt. Som vanligt.
Men JO. Min fasta! SISTA DAGEN IDAG. Fan vad gött!!! Ska snart ta mitt kvällste. MEN, det är ju inte så att jag kan proppa i mig en pizza i morgon. Herregud. Jag ska äta lite frukt och grönsaker. Någon macka på eftermiddagen. Tarmarna måste komma igång igen.
Jag har inte vägt mig än. Vågar inte. Jo då, men jag ska göra det i morgon bitti så jag ser exakt hur mycket jag gått ner under hela fastan.

Och jag ska skriva ett inlägg efter varje avsnitt av "Sveriges värsta bilförare". Tankar, hur mycket jag svettades, ångesten. Nej men vad vi mindes från banorna och avsnitten. Kommer väl bli kul?! Lite bilder också såklart. 

NU ska vi titta på tv. 

Mira jobbade med crewet under inspelningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0