Godmorgon.

Mamma tvingade kvar Mira igår i Åsa. Så jag har fått sova en hel natt! Ja jag har ju gjort det innan också men då har jag ju vart full och vaknat upp bakfull. Nu däremot vaknade jag upp med förkylning och stel i hela kroppen. Men det var skönt i alla fall.

Jag och Andreas tänkte mysa till det igår och titta på film och käka massa skit. Så vi åkte till coop och handlade på oss allt gott. Kommer hem, jag tar först ett bad, sedan sätter vi på en film. Känner nästan med en gång att jag var så jädra trött så jag frågar om vi inte kan lägga oss i sängen och titta. Och det gör vi. 15 min senare sover jag. Haha. Stackars Andreas, fick titta på film helt själv... Men jag var så trött.. och det var så skönt.

Nu väntar jag på att mamma, pappa och Mira ska komma och hämta upp mig så vi kan åka och handla. Det ekar i våran kyl..


Kankse ska förklara varför jag i princip ALLTID är trött under programmen. Ja, var det någon annan som hade en liten bebis att ta hand om? Nej. Och det är jag som tar Mira på nätterna. Vi steg alltid upp vid 05:30, så jag kunde hinna fixa mig innan Mira vaknade. Ändå stressade vi alltid till tunnelbanan och tåget. Var en bit att åka! Tog ungefär en timma tror jag.. Och vi började alltid klockan 09:00. Slutade gjorde vi ibland tidigt och ibland seeent. Så vissa dagar var vi hemma vid klockan 21:00. Också skulle man äta middag i restaurangen och sedan sova. Ja man blir både fet och trött. Ni fårstår säkert. Och slutade vi tidigt någon dag var vi alltid tvungna att passa på att köpa blöjor och barnmat, för när skulle vi annars göra det? Men det var riktigt kul, ångrar ingenting. Jo att jag gick upp så mycket i vikt. Fast det är ju borta nu, -10kg!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0