Godmorgon

Hej. Första fasta dagen avklarad och det gick hur bra som helst. Känner mig piggare redan idag! Var inte alls trött när Mira vaknade. Nu väntar jag bara till jag kan få drick mitt ört te :)

Hittade en rolig blogg som dels bloggar om oss i Sveriges värsta bilförare. Tydligen någon bekant till Andreas.
http://www.ramrod.se/2011/02/sveriges-varsta-bilforare-avsnitt-2/
Kul att läsa!
Hade inget minne alls kvar från halkkörningen. Blev så chockade när vi såg hur illa det var. Eller Andreas tyckte ju att det gick bra, för att han inte körde ner något. Men det är väl klart att man inte kör ner något när man kör i 1 km/h. Och vippbrädan var riktigt läskig. Det kändes helt ärligt att bilen skulle välta.

Just nu står Mira vid mina fötte vid slutet av divanen. Hon kan nu gå helt själv! Nej, det kan hon inte. Inte än. Måste titta på hennes små tänder sedan om de har kommit upp något mer :) Tycker de är SÅ söta. Man blir lite störd när man har småbarn.



Charmig bild.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Kul att du hittade till vår sida. Och tack för att du länkar till oss. Vi kommer att fortsätta att skriva om programmet, för vi Iggesundsbor är ju nyfiken på hur Barås klarar sig.



Vi har nu flyttat den till en riktigt hem på www.filmparadiset.se

så uppdatera gärna din länk, bara byta ut www.ramrod.se till www.filmparadiset.se

2011-02-11 @ 22:34:01
URL: http://www.filmparadiset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0