GOKVÄLL.

Idag har jag vart på komvux och pluggat. Andreas kunde komma hem tidigare och ta Mira så jag slapp ta med henne. Skönt. Då kunde jag fokusera på pluggandet. Men var inte där så länge. Min lärare hade bara bokat upp oss en halvtimme?! Hon sade sist att det skulle vara en timma. Men men. Nu får jag istället göra allt hemma själv. Och det funkar ju det med. Skönt faktiskt. Har mitt första prov om 2 veckor. Intressant.

Vi åt så god middag idag! Köpte corn filéer och stekte. Till det hade vi bulgur, tsatziki och salladsmix med balsamico och fetaost. Mmmmmmmmmmmmm. Gott och nyttigt. Andreas drack cola och jag vatten.
Det här är helt sjukt. Jag saknar min fasta!! Jag skulle lätt kunna fasta igen. Men det är inte bra att hålla på sådär! Får fasta om ett halvår igen.

I morgon så är det teater, ska bli så kul! Maria kommer hit innan och ska äta middag och dricka vin med mig :) Mysigt! Sedan tar vi oss ner på något sätt och tittar på teater och efter så drar vi ut en liten sväng. Förodligen ska Marie och Caroline också komma och titta på teatern! KUL.

Nu tror jag att jag ska ta ett varmt bad och läsa min bok. Fan vad mysigt det låter. Läsa boken i badkaret. Men jag vet att det inte kommer att vara så mysigt som det låter. Sidorna kommer bli blöta, vattnet kommer bli för varmt tillslut så jag kommer svettas istället. Men jag ska göra ett försök. Drog in tv:n i badrummet när jag var liten. Det var riktigt mysigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0