Happy face

Är lycklig!

Men ska inte säga varför :P Som sagt är det inte hundra säkert än, men nästan.
Jag är inte gravid! Det är inte det.

Igår tog jag ett långt och skönt bad, skrubbade hela kroppen. Så skönt och är lika len som Miras kinder.

Nu sover Mira och jag sitter som vanligt vid datorn. Får inte mycket gjort. Men idag ska jag f---n plugga. Måste. Jag är så jävla lat. Blir irriterad på mig själv nu. Jag är alltid den som tar det lugnt, stressar inte upp mig utan tänker "Äsch, det löser sig". Och offtast så gör det ju det. Men men. vi får väl se.

Nu vaknade Mira bebis. Ska leka och gosa med henne nu.
Missa inte Sveriges värsta bilförare ikväll!! Kommer bli så jäkla kul. Detta avsnittet var nog det roligaste att spela in :) Får hoppas att det blir lika kul att se på. Bloggar efter programet som vanligt.

Ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0