haters

Japp.  Nu kommer dem. The Haters! Och det kommer komma fleeeer.
Det är verkligen helt otroligt att folk sitter och blir irriterade och förbannade över ett underhållningsprogram. Herregud. Och sedan måste de ta sig till datorn och föra vidare sina irritationer.

Som jag sade i ett tidigare inlägg: Ja, jag är alltid sån som jag är på tv. Fattar ni väl?! Andreas är ju min slav, inte sambo! Det är det män är till för. Han tar hand om Mira, tvättar, städar, lagar mat, masserar mig, betalar hyran. ja ALLT. Och jag älskar att klaga och skrika på honom. Helt underbart.

Men fråga er själva. Hade det vart roligare att titta på några som enbart kör bilen? Alla sitter tysta. Vilken stämning det hade blivit.

Folk får avsky-, hata-, irritera sig-, sucka-, skratta- åt mig. Annars hade jag inte ställt upp i detta.
Ni stör ju er och det är det som gör bra tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0