Idag är det måndag

God morgon. Dagen började som alla andra dagar i stort sett. Var lite extra trött idag bara. Ganska så fint väder ute, fast kallt. Men får bli en promenad sedan. Annars ska jag bara vara hemma, som sagt, och plugga. Eller försöka plugga.

Mira blir 11 månader idag, en månad kvar och hon är en ettåring! Det är helt otroligt. Tiden kan inte ha gått så fort?!

Hittade lite bilder när vi flög upp till Stockolm för programet.
Miras första flygtur;


Hon förstår inte så mycket, detta var innan vi flög upp.


Happy face. Hon brydde sig inte så mycket om starten eller att vi var i luften.
Drack ersättning när vi lyfte.


Sedan när vi skulle landa ville jag att hon skulle äta lite så hon inte skulle få
ont i öronen. Men..


Hon gick inte att väcka! Vi lyfte upp henne och ropade på henne, men ingenting funka.
Trött bebis. Vaknade nöjd när vi gick av planet :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej Mickelinis! nu kommer jag med lite tankar och önskemål om din blogg, hoppas detta är ok! Jag skulle vilja se lite mer bilder på ditt hem eftersom jag vet hur fint det är och hur ni tänker kring inredningen, vad ni vill ha och vad som ska köpas =) (+ att då kan jag se vad ni behöver eller vilka färger ni gillar så jag kan köpa en ordentlig inflyttningspresent! så det är en win - win situation!) sedan skulle jag vilja ha lite smink-tutorials eftersom jag nu vet att du är make-up artist =) och kanske lite tips på bra produkter och sådant, sen vill jag ju självklart fortfarande se söööötaste bilderna på mira och dig också såklart! Detta var alltså bara lite av vad JAG vill, ingen lag men det skulle vara jätte kul! hoppas vi ses snart! // Gandalf

2011-02-14 @ 11:09:03
Postat av: Mikaela

Å vad kul att du kommer med önskemål, haha. Du har då fan alltid begärt för mycket!! Haha nej skoja. Ska fixas, jag lovar. Har inte haft ett enda makeup tips men har världens bästa och snabbaste. Ska försöka fixa det i veckan!! Ja vi får ses snart igen. The purple???

2011-02-14 @ 11:49:47
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0