Konstigt inlägg

Har precis bakat negerbollar, nej förlåt chokladbollar. Jag var sugen på något. Jag kanske är gravid!?!? Haha inte en chans. Om det var mitt tecken på att vara gravid, att jag är sugen på något, då har jag vart gravid i hela mitt liv.

Fick ett härligt samtal förut! Men någon dödade det sedan.. Tråkigt. Berättar mer om detta när jag vet säkert.

Mira har börjat slåss?! Inte bra, hon slår mot ansiktet sedan hoppar hon i karateställning och sparkar oss. Fy vad hemskt. Nej men lite är sant. Hon slår mot ansiktet. Men har hört att detta är normalt i denna åldern. Bara slå tillbaka va? Usch vad hemsk jag är.

Nu väntar jag på att mina negerbollar, nej just det, chokladbollar ska gräddas klart i ugnen sen är det bara att smaska. haha.

Gud vilket stört inlägg detta blev.
Kanske ska gå och lägga mig?

Kommentarer
Postat av: mia

Julia höll ju på så också, fast typ bara på mig :s på bvc sa dem att de är vanligt att barn gör så mot den personen som står dem närmast (känslomässigt då, såklart :p). De fattar ju inte att de gör fel :)

2011-02-16 @ 22:31:26
URL: http://mamam.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja jag vet du sade det. Så jag har tänkt på det och känner mig lugn :) Tack.

2011-02-17 @ 18:53:57
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0