lite småskit

Okej, det var tydligen några fler fina kommentarer, från enbart killar. Och Andreas får bara positiva kommentarer från tjejer. Och de hatar mig. Underbart.

Nu dricker jag buljong och väntar på att vi ska gå ner till komvux. Efter det måste jag in en sväng till kungsmässan. Ska handla lite te och sånt. Kanske trakassera mina arbetskamrater? Det gör jag ju jämt. Nä faktiskt inte. Ofta så går jag upp på övervåningen direkt när jag kommer in för att undvika er! haha, de är sant! Men jag orkar inte alltid störa dem eller prata. Går man förbi och någon får syn på en, då måste man ju gå in och säga hej. Ja det är sanningen. Men idag går jag förbi, kanske ska köpa en ny ögonskugga som jag tappade i golvet för någon vecka sedan.

Mira har världens sötaste outfit på sig idag. En vit spets body med en jeansväst över, bruna tjocka stickade strumpbyxor och ett par röd vit rutiga trosor/hotpants över. SÅ SÖTT. Får visa en bild sen när min usb har kommit fram. Den som höll i den sist var Andreas. Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0