Märkligt.

Både jag och Mira har dratt på oss varsin förkylning.. Usch. Vi som skulle på dop i morgon. Men vi får se hur vi mår då.

Tycker att det är märkligt att en kvinna kan, diska, tvätta, laga mat, mata, dammsuga och ta hand om en bebis samtidigt på EN dag medans en man inte kan göra något utav detta under en hel vecka utan barn. Hmm..
Jaja, skit samma. Är trött idag. Men är glad att jag har min lilla Mira att mysa med.

Hon har fått ett par chinos från mormor och morfar idag, och en massa mer men de var så söta. Beiga, eller skriver man beigea? Konstigt.

Mira fick äta med oss idag då jag gjorde världens godaste mat, som alltid. Höhö.

Fetaostfyllda färsbiffar med blomkålspuré och salladsmix. Mmmmmm!
Mira älskade biffarna och purén. Och hon åt alldeles själv. Duktig tjej.

Nu ska jag göra något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0