Middag, teater, utgång




Igår åkte lilla Mira hem till mormor och morfar. Hon blir alltid lika glad när hon får vara nere i Åsa. Jag och Andreas åkte till systemet och köpte en flaska vin och sedan köpte vi med oss lite käk hem. Subway!! Jag kände att jag var tvungen att få i mig något riktigt eftersom vi skulle dricka, med tanke på fastan och det.



Andreas gick ner till teatern vid 3 tiden för att förbereda massa saker. Jag väntade på Caroline och Maria som skulle komma hem och äta middag och dricka vin med mig. Maria blev sen så hon kom inte fören klockan halv 6. Men Caroline kom vid 4 tiden. Så vi började dricka lite vin, prata skit och började äta lite smått. Sedan kom Maria inrusande och ville omedelbart ha ett glas vin för att släcka sin törst. Det var jätte mysigt och trevligt.

Beställde taxi som kom vid halv 7 och körde ner oss till teatern. Marie och familjen var även där! Kul! Det var ju inte riktig teater utan improvisations teater. Fast det är ju också riktig teater, men ja, ni förstår vad jag menar. Det var kul och Andreas lag vann.

Sedan började vi gå mot centrum i Kungsbacka, vissa ville äta och vissa bara dricka. Slutade med att vi satt på Esters. Var lite segt innan musiken kom igång men sedan så dansade vi hela kvällen. Sååå kul. Och alltid kul att träffa nya härliga människor.

Fick ur mig en "typisk mig" kommentar med;

Det var någon som hade bajsat på toaletten så det luktade riktigt illa. Jag och Maria går in och jag säger,
"Men fy fan!" "Vem fan bajsar på toaletter?!"




Jag, precis fixat i ordning mig! :)



Middagen som bestod av, kycklingspett, bulgur, sallad och tzatsiki. Och vin till det så klart.



Sedan kom Mia och åt hon med.



Jag och Caroline hemma i lägenheten.


Herregud.


Caroline och Olof.


Suddig bild på mig och Andreas.


Fin ljus bild på Maria.


Ser ni vad detta är? Kolla längst framme vid bussen. En jävla idiotjävel ställde sig mitt framför bussen och skulle prata med busschaffören genom rutan. Han stod där ett bra tag innan han lade sig ner mitt på vägen framför bussen. Sen vet jag inte vad som hände.


Nu ska jag göra raggmunkar. Det är gott.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad roligt och mysigt det ser ut som att ni hade ^^

kram, thihi :)

2011-02-13 @ 16:10:18
Postat av: Mikaela

Vi hade jätte kul! :) Kram!

2011-02-13 @ 18:44:52
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0