Mira

Nu har Mira precis badat. Ska snart få sin välling och förhoppningsvis somna sedan. Men det blir nog att familjen får lägga sig tillsammans i sängen och titta på tv. Men det är mysigt! Solsidan idag! Så jäkla bra.

Jag har ingenting inbokat denna veckan. INGENTING. Det känns riktigt skönt måste jag säga. Måste plugga som ett djur nu till mitt prov. Eller förresten. I morgon är det ju alla hjärtans dag. Men vi har sagt att vi inte ska hitta på något, gick lite för mycket pengar igår. Sedan fyller Andreas år på tisdag. Skulle gått ut och ätit, men jag ska laga något riktigt gott här hemma istället. Får se vad det blir. Och sedan på söndag, om en vecka då, kommer mamma, pappa, farmor och Sven hit och fikar lite för att Andreas fyllt år. 28 år.

Men om det är någon som vill komma över på en lunch eller fika i veckan är du/ni mer än välkomna :)
Här är lite bilder på Mira.

Coolingen när vi handlar.



Världens sötaste outfit!



En trött och ledsen Mira :(



Miras fina rum, eller fondvägg!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0