RESA

Hejhejhej.

Var ute en snabb sväng med Mira förut, för jag var tvungen att hämta ett paket som hade kommit. Vi bor ju som sagt uppe på ett berg, eller ja, ni förstår. Det är alltid backe upp när man ska gå hem. Jobbigt med bra! Men idag när jag gick hem igen tänkte jag testa en annan väg som jag bara gått förbi några gånger. När jag kom fram till korsningen insåg jag att backen var HUR brant som helst och HUR lång som helst. Men då är det ju självklart att jag kommer komma direkt hem efter en sådan backe, alltså jag kommer inte behöva gå upp de andra backarna som jag brukar få göra. Så jag kämpade mig upp, flåsade som en tjur och det rev i halsen på grund utan förkylningen. Men väl uppe var jag nöjd och stolt, insåg att jag hade kommit till ett annat litet bostadsområde. Fortsätter gå...undrar vart jag är...tills jag ser! Alla "vanliga" backar är framför mig!! Hur i h-lvete kan det hända? Efter att jag har gått upp för en en mils lång backe och fortfarande måste gå upp för samma backar. Fattar verkligen inte för det är ingen backe dit jag står när jag går den vanliga vägen. Fattade ingenting. Men det var ju bra, bra träning. Men väljer aldrig den vägen igen.

NU har vi bokat resan. Är så himla glad. Men det är fortfarande lite osäkert om Andreas kan hänga med. Alltså om han får ledigt, men det skulle nog inte vara några problem. Vi har 10 dagar på oss att avboka honom isåfall. Men det skulle ju vart riktigt tråkigt :( Vi håller tummarna, men det ser ljust ut.

Det bär av till Kreta i maj månad! Jag, Andreas, Mira, mamma(mormor), pappa(morfar) och syster (moster). Ska bli så underbart att komma bort, till sol, bad, värme, LYX. Umgås med familjen och busa med Mira. Helt jädra underbart. En dröm har blivit sann! Måste fixa pass till mig, Mira och Andreas. Mitt har gått ut och Andreas har väl bara haft ett i sitt liv. Han har aldrig vart på SEMESTER. Fattar ni?! Detta är ett stort steg. Han vet inte vad han har att se fram emot.

Vi kommer bo på ett hotell som ligger precis vid stranden. Stor pool, barnpool och vi valde all inclusive. Sen om det är pissmat går vi ut och äter :)

Fick lite panik nu, måste träna nu inför beach 2011. Nu har jag en morot. KUL!! Får bara sluta äta mina kärleksmums hela jävla tiden.....

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst nu men då blir det bara tjatigt.


HOTELLET:










Kommentarer
Postat av: Helene

Åhh låter helt underbart att åka iväg. Hade inte varit fel, bara lite avis på er ;)

Kraam

2011-02-28 @ 20:09:05
URL: http://linusmammas.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja det ska verkligen bli skönt. Hihi. Det är bra att du är avis. Jag är alltid avis på er när ni åker!! :)

Kram

2011-03-01 @ 10:44:07
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0