Sjuka

Idag skulle jag och Mira gått på dop. Men icke. Båda två är sjuka, alltså vi. Förkylda. Mira är jätte ledsen och snorig och jag har ont i halsen och huvudet. Känns som feber börjar komma med. Tråkigt. Känns som det alltid är såhär när man ska någonstans.

Just nu så sover Mira, skönt för både henne och mig. Sov inte mycket i natt. Jag och Andreas tittade på en grym film så vi lade oss vid ett tiden. Det är sent för att vara jag!!

Orphan, heter filmen. Handlar om en "ond" liten flicka. Det var riktigt spännande och både läskig och inte läskig. En twist som man inte trodde. Se den!!

Har inte mycket mer att skriva, händer inte mycket idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0