SLÄKT?

Igår var dagen så fruktansvärt seg och tråkig. Så jag betämde mig på kvällen för att baka lite. Bakade en plåt med kärleksmums, MUMS. Och sedan bakade jag baguetter. Gjorde en tonfiskröra som jag fyllde baguetterna med till mitt hjärta när han jobbar. Vilken snäll quinna jag är va?

Idag har jag städat lite, fortfarande förkyld men Mira är bättre än igår. Skönt.

Kom på massa saker att skriva om men nu har jag självklart glömt det. Jag blir rädd för mig själv. Frågar säkert minst fem gånger här hemma efter mina glasögon. PER KVÄLL. Det är skit jobbigt.

Vi har bokat biljetter upp till Hudiksvall nu i alla fall. 2600 KRONOR. DET ÄR FAN INTE BILLIGT. Så nu är vi panka typ. Men boende blir det väl 3000 KRONOR. Fy fan. Har inte en krona över denna månaden. Billigt att åka på dop..Men vad gör man inte för släkt! Inte min släkt men Andreas. Eller säger man att det är min släkt också? Det är ju Miras släkt, konstigt att hon har släkt som inte jag har. Men gud vad snurrigt. Nu bestämer jag att det är min släkt med. Eller?

Ska gå och lägga mig nu. Behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0