SÖNDAG

Skrev inget inlägg igår! Så nu lägger jag upp tre inlägg på raken med massa bilder!!


Igår var mamma, pappa och farmor här på fika och firade Andreas. Jag hade bakat fullkornsnbullar dagen innan. Bjöd även på tårta, men den bakade jag inte själv. Och Andreas fick en ny dvd spelare. Behövdes!!



GOTT!

Sedan tog jag och Andreas en promenad i det fina vädret. Helt underbart väder är det ju, lite kallt bara. Vi bor ju uppe på ett berg, så vi kan välja att gå ner för backen på vänster sida. Då kommer man till Kungsbacka centrum. Går man till höger kommer man till det här:













Det var så mysigt att gå här. Slippa staden lite. Skönt att ha detta nära.

Innan vi gick ut:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0