Sveriges värsta bilförare avsn.4

Ja, fan vad fort det går. Det är så kul att se!! Och denna veckan var så rolig att spela in!
Som sagt, vi vet ingenting om banorna innan vi kör dem.

Och jag kan börja med att säga att Wenche och Jennifer inte längre är med pga sjukdom :(
Så underbara är ni!

Men vi börjar med första banan.
Bogseringen

Här hade de klippt bort en HEL del. Först så hade jag växeln i genom halva banan så Budda fick komma in och hjälpa mig med det. haha. Sedan så satt Andreas och sjöng och märkte inte alls att jag inte hängde med upp på rampen. Jag var så sjukt rädd, på riktigt! Jag höll på att åka in i ett kamerateam men lyckades ratta bort fort innan. Allt gick så fort..och så fel.
Sedan när vi skulle eftersynka, kunde jag inte hålla mig för skratt och garva HELA tiden. Jag tänkte bara på hur kul det måste ha sett ut när Andreas trodde att jag kom över rampen och jag var vettskrämd. Jaja. kul var det i alla fall.


Paniken jag hade här!!


hahahahaha.....

Sedan övning två.
Backen, dragläge.

Gick ju faktiskt bra! Är väldigt förvånad. Och fan vad mycket snyggare jag var i uppsatt hår. Att jag inte har det mer.. attans. Jaja, det gick bra i alla fall. Tills jag trodde att Andreas skulle köra nerför stupet och skriker, "stanna"...."STANNA!". Får wibbar från första avsnittet..

Vi var i alla fall ute i skogen typ, hade ingeeen aning om vad som hände. Mira var nere med crewet och deltagarna när vi körde övningen.





Jag lyckades utan att sticka mig!! GRYMT.

Och sist men inte minst. Packningen.
Den var riktigt rolig! Men här var det också mycket bortklippt.. Som när jag spännde remmen, eller ja knöt remmen. Och jag blev så jävla förvånad när jag såg att akvariet kom..visste att jag skulle bli blöt. Men inte SÅ blöt. Jag kunde inte andas.

Jag märkte NU att Andreas hade tagit sig upp på taket!


Jaaa, blicken säger väl allt! Jag var riktigt chockad. Jag som sitter så skönt i nallens knä..
Men det roligaste var ju när jag sade "Nej jag vill inte ha nemo, han får inte plats". Haha. Det kom inte ens jag ihåg.




Just nu pryder den här fina bilder tv4.se/sverigesvarsta. Jätte kul. Kanske ska satsa på att modella lite?



Jag var DYBLÖT. Syns inte så mycket här när jag är skit sur på Adam och juryn och tuggar mitt tuggummi. Jag passade på att skvätta ner Budda med! HA!

TITTA HÄR!!!!


Ser ni skillnaden på guppen?! Till vänster är när alla körde utan Fia och Emma. Det är dem som kör på höger sida. När guppen helt plötsligt är högre. Hmm..


Men, vi åkte inte ut denna veckan heller.. Men vi var inte heller sämst :D

Nästa vecka blir det, köra medans man pratar i telefon, verkstad och husvagns semester ;)

Haha det ser vi fram emot.

Fråga om det är något ni undrar över!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Jag höll på att skratta ihjäl mig när Andreas hade den där hatten på sig, guud vad roligt det såg ut!!

:-D Och att se hur mkt allt vatten skvalpade var också rätt kul hahaha :-P

Men jag måste säga att jag tycker dom hittar på rätt svåra saker ändå? Sån där packning har väl ingen med sig på riktigt, och inte i en sån liten bil. En del övningar tycker jag är så himla långt ifrån verkligheten att man verkligen inte behöver vara sveriges värsta bilförare för att misslyckas liksom. Inte alla som skulle klara av allt...även om man är duktig förare i övrigt!

2011-02-18 @ 08:41:03
URL: http://mammamiras.blogspot.com
Postat av: Mikaela

haha, jaa det var kul :) Ja gud ja. Alla banorna är jätte svåra. Och nej man behöver verkligen inte vara kass för att misslyckas. De är ju typ gjorda för att misslyckas så det ska bli kul att titta på!

2011-02-18 @ 09:42:53
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0