Sveriges värsta bilförare avsn.5

Yes. Nu kommer det. Det var roligt igår. Trodde inte att det skulle bli så kul. Husvagnen var så jävla tråkig. Men vi börjar från början.

Första övningen.
Köra bil och prata i mobil.

Ja för Andreas gick detta ganska bra faktisk, fast det är ju klart, han körde ju i 10 km/h. Men men. Huvudsaken är att ingen skadades. Ganska kul att jag är som den onda hemska flickvännen. Ett monster. HAHA. Skräckfilmsmusik och zoomar in mitt ansikte, kul!


Det var ju jätte tråkigt att vara co-driver i denna övningen. Vad skulle jag göra? Kan ju inte bara sitta helt tyst.
Ville prata jag med..


Somnade tillslut, haha. Det var då "Skräckfilms musiken" kommer. Alltså när jag vaknar och säger "Du kan ju få råd av mig med ANDREAS".

Inte så mycket mer att säga om denna övningen..

Husvagnsövningen.

Yepp. Den här var verkligen inte kul. Fast det första vi gjorde i denna övningen var att sjunga "Man ska ha husvagn". Men det klippte de bort..kanske var så falskt? Eller nej, det måste vara tvärtom! Detta är ju underhållning. Men vi höll nog på i en halvtimme och försökte backa in husvagnen och JA det såg jätte lätt ut på tv, men det var fan inte lätt i verkligheten. Helt sjukt svårt. Hur vi än gjorde funkade det inte. Blev lite irriterad tilslut...


När vi spelade in denna övningen fick vi vänta i några stugor innan vi körde. Som jag sagt innan så ser vi inte banorna innan vi kör. Och eftersom vi har våran lilla Mira med oss så var Eddie snäll och gav oss en egen liten familjestuga medans alla andra fick en liten stuga och dela på. Fast...våran stuga luktade BAJS. Jag skojar inte.  Så vi gick in till de andra isället och trängdes. Tack Eddie..

Sist men inte minst.
Pitstop övningen. Eller "verkstaden".
Haha kom på en jätte rolig sak. Det var ju en man som körde bilen in till pitstop. Vet ni vad det heter om en kvinna kör bilen? Fittstop. Hahahaha. Guuud vad tråkig jag är. Nu kommer vi till saken istället.

Såg ni våra snygga overaller? Alla fick samma storlek så jag drunknade i stort sett i den. MEN är så besviken. Jag var SÅ duktig i denna övningen, men självklart har de klippt bort det. Jag är ju bara ELAK. MIKAELAK.
Jag bytte ett däck helt själv, ja man såg ju lite i alla fall. Och jag fyllde på bromsolja. Det var det.. Men jag bytte ett däck helt själv. Är stolt.




Nu är det det här med vänster och höger som rör ihop det igen...


DUKTIGA JAG.

Och ännu en vecka fick vi vara kvar.. KUL.
Nästa avsnitt får ni verkligen inte missa. Kommer bli SÅ KUL. Om inte det roligaste.

Vattentanken, skrotbilsrally och köra bil blinda. ;) Längtar tills nästa avsnitt!!

Måste bara lägga upp detta, en väldigt trevlig tjej/kvinna/surtant som tycker mycket om mig

"Snälla rara Andreas lämna Mikaela i en öken eller ngt, slår snart sönder tv var gång hon är i bild. Varför är man så jävla nedlåtande mot sin partner ???? Hon är inte ens värd att sitta på ett isberg."

Ojojojojoj. Tycker det här är jätte kul Carina. Fortsätt. Vill höra mer!



Kommentarer
Postat av: Ida

sv: Haha ja! Grymt faktiskt :). Om man bara ger sig den på't så går det ju faktiskt :D kanske ska prova det ;) haha. Dock är min "drömkille" världskänd, haha..

2011-02-25 @ 21:07:41
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Tommy

Får hålla med dig, det är otroligt hur man kan vinkla personer bara genom att klippa och klistra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0