TORSDAG 3 FEBRUARI

Sitter i soffan och tittar lite på tv. Andreas är sjuk så han var hemma igår och är hemma idag. Mira sover. Jag borde plugga men orkar inte just nu.
Mira lärde sig äntligen att ställa sig upp på egen hand med hjälp av bordet. Jippie! Äntligen. Hon är så mini min snutt. Hon har redan vält ner två glas och når helt plötsligt allt känns det som. Hon kom även på att man kan ställa sig upp i spjälsängen nu. Kul kul. Det går så fort när de väl lärt sig. Hon har till och med tagit något staplande steg när hon håller i sig.

Idag är det torsdag igen. Ikväll klockan 20:00 är det underhållning igen. Kanske jag kan reda ut denna frågan som många människor undrar över: HUR I HELVETE FICK DE KÖRKORT?

Jag blir nästan lite irriterad när man hör någon fråga detta. Ja, hur tror du att de har fått körkort? Tagit det så klart! Det är ju lite skillnad på att köra svåra hinderbanor, och då menar jag SVÅRA, än att göra en uppkörning.

Och sedan folk som säger, "taa deras körkort, de ska inte ha sitt körkort, aaaaa!"
Men herregud. Jaja, ska inte gå in på för mycket saker.
Ganska kul ändå att folk tar det på blodigt allvar.

Är lite nervös inför dagens program. Hmm, får se hur sur jag kommer vara idag. Jag är ju numera känd som den Sura, elaka, bossiga, BITCHEN till flickvän. Trevligt va? Men det stämmer ju, Andreas får aldrig säga ett ord här hemma. Använder honom oftast som en slav. Ganska skönt. Vill jag ha hela sängen för mig själv en dag säger jag åt honom att sova på soffan. SKÖNT.

"Andreas du kör i 1 km/h"




"LÄGG I FRILÄGE!"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0