Trött

Idag händer det inte mycket. Var länge sedan jag var så trött som jag vart idag. Kanske får jag betala i efterskott för helgens festligheter? Måste i alla fall plugga som ett as. Och det har jag inte hunnit med så mycket. Inte med en vild liten bebis här hemma. Så det har blivit mycket lek med Mira. Och när hon har vart trött har jag sovit med henne för att få tillbaka lite energi.

Nu kom Andreas hem, hem med mat. Kyckling. Ska bli gott. Har ätit ihjäl mig på chilinötter. Usch. Köpte ju för fan ett kilo till inflyttningsfesten. Hade jag ingen aning om. Hittade en jätte påse i skafferiet bara. Vi bjöd ju så klart på nötter, men bara en skål. Någon som vill ha chilinötter? Andreas dör ju om han äter det. Inte bra.

Snart är det torsdag igen ju! Tiden går fort och jag längtar lite faktiskt. Var riktigt kul att titta på programet, man tänker tillbaka och minns hur kul vi hade. Så torsdag klockan 20:00 blir det soffläge. Sist satt jag på golvet. Jag var så jävla nervös. Fast det kommer jag vara nu med. Jag går ju upp ett halvt kilo per avsnitt, HAHAHA. Det är sant. De ville bara göda oss..

Nu ska jag äta.
Här har ni en bild på mig:



hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0