Bakfull

Hej. Har inte hunnit skriva så mycket denna helgen. Men jag ska skriva ett inlägg med massa bilder i morgon om hela helgen. Kan summera lite kort:

I fredags var vi ju som sagt ute, jag, Andreas, Henka och Erik. Slutade med att vi var på 30+, Esters i Kungsbacka. Men vi hade kul. Jag i alla fall.
Lördags, igår. Hade vi våran inflyttningsfest. Blev jätte lyckad och är så glad att de personerna som kom, kom :) Hade massa lekar för att lätta upp stämningen lite. Sjukt roligt. Som sagt så lägger jag upp bilder och sånt i morgon.
Är alldeles för trött för det idag. Har städat och skurat och hållt på idag. Och en tråkig sak... Våran nytapetserade vägg i vardagsrummet har fått stora märken av stolarna som stod emot väggen. Vem ställde stolarna mot väggen?!?! jaja..finns inte mycket att göra åt det.

Godnatt. Mitt hjärta sover så gott i SIN säng nu :) Underbart att ha henne hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0