Ett inlägg.

Helgen har vart lugn. Minns inte vad jag gjort. Helt ärligt. Söndag minns jag. Var i stan med mamma och shoppade lite. Sedan bakade jag bröd på kvällen. Helt underbart med nybakat bröd, smör, ost, te och tända ljus! Tills Mira vaknade upp och insåg att hon låg i sin egna säng. Hon sov nog i 30 minuter, sedan fick vi krypa ner med henne i sängen.

Just det jag har äntligen lagat mina stackars glasögon. Nu är de hela och rena, som nya. Hittade inga nya så jag lagade mina bågar istället.

IGÅR, kom jag i mina SKINNY JEANS. ÅÅå vad jag har saknat dem! Jag trodde inte att jag skulle få på dem, men ville testa för skoj skull. För några månader sedan gick de upp till knävecken typ. Haha. Grymt jobbat!

Jag och Mira åkte in till Göteborg, hem till Sabine igår. Maria och Estelle var också där. Så vi hade en mysdag med nybakade scones, chokladbollar, frukt och såklart skvaller och frisörskoj. Frisörskoj? Ja alltså, både jag och Maria fixade håret. Jag vågade klippa mig!! Vet ni hur mycket jag klippte mig?!?! EN MILLIMETER. Och det är sant. Haha. Men jag har faktiskt färgat lite, jihoo. Så nu har jag gjort något med mitt hår som jag aldrig trodde att jg skulle göra. Men är sjukt nöjd. Tack till världens bästa frisör SABINE.

Här är massa bilder.




sconesmys


Sista turen i denna barnstolen.


Mira har fått glasögon





Äter majskorvar


Mini zebran sover bredvid mig.

Kommentarer
Postat av: Helene

Men vad stor Mira har blivit! Ser verkligen fram emot att träffa er i morgon :) Åh vad det ska tjötas och busas med dom "små" Hehe syns i morgon. Kraam

2011-01-18 @ 14:40:06
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0