Första dagen på året.

Idag, just nu är jag hemma hos mamma och pappa i Åsa. Jag och Mira ska på ettårs kalas! Lilla Julia som fyller ett. Tiden går så sjukt jädra fort. Om två och en halv månad är det Miras tur!
Har just nu bredvid mig en hund som verkar aningen förrvirad över att hon inte kan få täcket att ligga så som hon vill, bäddar och snurrar, lägger sig, reser sig, snurrar, ja ni vet.

Imorgon tänkte jag och Andreas gå ut och äta och sedan gå och se Änglagård på bio, i Göteborg. Mira kanske ska sova över hos mormor. Vi får se hur det blir. Jag blir lite nojig när hon inte har sin säng här i Åsa. Men men det ska nog gå bra. Hade vart skönt för mig också att få sova en HEL natt. Har inte gjort det på ett och ett halvt år nu. Under graviditeten gick jag upp 8 gånger och kissade på natten. Kul. Och Mira sover så oroligt på nätterna.

Just det mina nyårslöften:

- Gå ner till min målvikt innan Mira fyller 1.
- Träna mer
- Godis endast fredag eller lördag (!!)

Ja det är väl i stort sett de löfterna. Inte för att jag sa dem högt på tolvslaget, ska man göra det? Eller? Jag vet inte brukar aldrig ha några löften annars. Men just det, mina byxor som jag hitta på rean ska jag få på mig innan januari är slut.
Ojojoj vad jag måste kämpa nu :) Kul att sätta upp massa mål. Men sedan är godiset ett litet undantag, tills jag har ätit upp det kilot som vi har över från jul, då börjar det gälla. haha


Nu ska jag titta på en ny bärbar dator. Min har ju pajat. Andreas skulle fixa den, men paja den istället. :)
Ja och nu undrar ni varför jag gjorde en glad gubbe efter det. Och det vet jag faktiskt inte.


Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0