Hej

Just nu håller jag på att laga mat. Mira satt på golvet och lekte med kastruller och skedar. Att det kan vara så kul?! Andreas kommer hem sent idag då han har teater.
Har två paket som jag vill hämta ut, men tror att de är för stora för att bära hem så jag får väl vänta tills imorgon, då får Andreas hjälpa till.
Men gud vad tråkigt det är att skriva vad man gör och ska göra. Framför allt när det inte händer så mycket.

Men! Nu ska jag i alla fall dra ut pinnen jag har i röven och göra en liten makeover. Ja just det, jag har bestämt mig. Har ju tjatat om att klippa mig osv, men det är inte detta den gången. Och inte tatueringen heller. Men den kommer den med. Snart! Hoppas jag. Fan folk rakar av sig håret, tatuerar sig i pannan och hugger av sig armar. Och jag vågar inte ens toppa mitt hår. Nää, nu måste jag göra något.

Hejsvej


Kommentarer
Postat av: Mira

haha Jag är lika! Vill sååå gärna göra något nytt, men vågar aldrig klippa håret....inte för mkt i alla fall. Toppa är det enda jag törs liksom. Men ibland känner man lust att göra något "drastiskt" :D

2011-01-11 @ 08:12:06
URL: http://mammamiras.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Eller hur. Nu ska jag verkligen göra något "drastiskt". Tycker JAG i alla fall. Ingen annan kommer tycka det, haha.

2011-01-11 @ 09:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0